Koszyk  (0)

Kontakt

Staramy się jak najszybciej odpowiadać na zgłoszenia, ponadto przygotowaliśmy dla Ciebie podręczną listę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

  1. Przygotuj paczkę
  2. Usuń z pudełka stare etykiety. Uzupełnij dołączony do zamówienia formularz zwrotu lub pobierz go tutaj. Do pudełka włóż zwracany produkt oraz formularz zwrotu.

  3. Zarejestruj zwrot
  4. Zarejestruj zwrot w naszym sklepie online, następnie wybierz formę zwrotu i postępuj z instrukcją przewoźnika.

  5. Wybierz sposób zwrotu i nadaj paczkę:

    1. InPost Paczkomaty 24/7
    2. Otrzymasz kod SMS ważny 72 godziny. Kod możesz ponownie wygenerować na stronie szybkiezwroty.pl.

    3. DPD
    4. - Kurier DPD
      Na paczkę naklej otrzymaną etykietę zwrotną i nadaj przesyłkę.

      - Zwrot w punkcie DPD
      Na paczkę naklej otrzymaną etykietę zwrotną i nadaj przesyłkę w punkcie DPD.

    5. Sklep stacjonarny
    6. Zapakowany produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu dostarcz do wybranego sklepu stacjonarnego eobuwie.pl.

    Więcej o tym jak zwrócić towar znajdziesz na naszej stronie Zwrot.

Całkowity czas realizacji zamówienia to:

  1. Przygotowanie zamówienia do wysyłki - zwykle w ciągu 24h,

  2. Czas dostawy - w zależności od wybranej formy dostawy:

  3. - Kurier DPD oraz Paczkomaty InPost - najczęściej doręczane kolejnego dnia roboczego,

    - Eobuwie Express - dostawa tego samego dnia, dostępna dla miast: Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Katowice, Kielce, Lubin, Lublin, Łódź, Opole, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawa i Wrocław.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

O każdym etapie realizacji zamówienia (także w przypadku opóźnienia) poinformujemy Cię w wiadomości e-mail.

Pieniądze zwracamy zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu pozytywnego zakończenia weryfikacji. W wyjątkowych sytuacjach czas zwrotu środków może wydłużyć się do 14 dni.

Środki zwracamy tą samą drogą, którą opłacono zamówienie. W przypadku płatności:

- PayPal / PayU / BLIK => środki otrzymasz za pośrednictwem tych serwisów,

- przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze => środki otrzymasz na konto podane w formularzu zwrotu produktów.

- płatności specjalnymi voucherami (MyBenefit, Medicover i inne) => w formie nowych voucherów.

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, masz do wyboru: czat, kontakt telefoniczny lub e-mail. O realizacji zgłoszenia poinformujemy Cię e-mailowo. Produkty z anulowanego zamówienia wrócą na naszą stronę w ciągu 24h.

  1. Wypełnij Formularz Reklamacyjny, możesz pobrać go tutaj. W przypadku braku dowodu zakupu wpisz tylko numer zamówienia.

  2. Reklamowany produkt zapakuj razem z wypełnionym Formularzem Reklamacyjnym.

  3. Odeślij paczkę do nas bezpłatnie. Nadaj ją podobnie, jak w przypadku zwrotu produktu.

Dokładne informacje o tym jak reklamować produkt znajdziesz tutaj. Decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji otrzymasz w ciągu 14 dni na podany przez Ciebie adres e-mail.

Produkty zamówione do sklepu stacjonarnego możesz odebrać w ciągu 72h od otrzymania informacji, że paczka jest do odbioru w sklepie. Paczkę możesz odebrać w godzinach pracy wybranego sklepu.

Niestety nie ma możliwości przedłużenia rezerwacji produktów w sklepie.

Więcej tematów znajdziesz na naszej stronie

Centrum pomocy

Skontaktuj się z nami

Wirtualny asystent zna odpowiedzi na większość pytań i jest dostępny na czacie 24/7

Konsultanci są dostępni: PN-PT: 8:00 - 21:00, SB-ND: 8:00 - 19:00


Chętnie odpowiemy na Twoje pytania:

od poniedziałku do piątku: 08:00 - 21:00,

oraz w soboty i niedziele: 8:00 - 19:00.

Dane firmy

MODIVO S.A.

ul. Nowy Kisielin - Nowa 9

66-002 Zielona Góra

Nasze konto bankowe:

78 1240 6292 1111 0010 7173 4735

Pekao S.A

NIP 929-13-53-356

BDO 000031285

REGON 970569861

Sąd Rejonowy w Zielonej Górze

VIII Wydz. Gosp.

KRS, pod numerem KRS 0000541722

Kapitał zakładowy: 2 000 000 zł

wpłacony w całości

Inspektor Ochrony Danych

Łukasz Griesman, e-mail: iod@modivo.com

Skontaktuj się z nami

Administratorem Twoich danych osobowych jest MODIVO S.A. z siedzibą w Zielonej Górze . Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi Twojego zapytania, działań marketingowych oraz obrony i dochodzenia ewentualnych roszczeń. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach znajdziesz w [Polityce Prywatności: Formularz kontaktowy].

Dane firmy

MODIVO S.A.

ul. Nowy Kisielin - Nowa 9

66-002 Zielona Góra

Nasze konto bankowe:

78 1240 6292 1111 0010 7173 4735

Pekao S.A

NIP 929-13-53-356

BDO 000031285

REGON 970569861

Sąd Rejonowy w Zielonej Górze

VIII Wydz. Gosp.

KRS, pod numerem KRS 0000541722

Kapitał zakładowy: 2 000 000 zł

wpłacony w całości

Inspektor Ochrony Danych

Łukasz Griesman, e-mail: iod@modivo.com

Do góry
«
»