30 dni na darmowy zwrot
gwarancja satysfakcji
darmowa dostawa
i zwrot

New Balance - Buty i akcesoria

Aktywne filtry:

  • Rozmiar: 45
    (39/46, 40/46, 41/46, 42.5/47, 42/45, 43/47, 44-45, 44.5/47, 44/46, 45 1/2, 45 1/3, 45-46, 45-46, 45.5/47.5, 45/46, 45, 45 1/3, 45.5, 45 2/3, 45/46, 45/47, 45.5/48, 45/50)
  • Producent:  New Balance
  • Kolor:  Niebieski
Wyczyść filtry

New Balance - Buty i akcesoria

New Balance jest jednym z wiodących producentów obuwia sportowego, ale również odzieży i akcesoriów sportowych. Według badań, na rynku amerykańskim firma zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera w zakresie największej lojalności użytkowników oraz zaszczytne, drugie miejsce, jeśli chodzi o ilość sprzedawanego obuwia. Jeszcze w ubiegłym stuleciu młody emigrant z Anglii, William J. Riley zaprojektował specjalny łuk, podtrzymujący bolącą stopę. Zastosowany w obuwiu, natychmiast podwyższył komfort i wygodę użytkowników, szczególnie grupy docelowej: policjantów i innych grup zawodowych, spędzających w pracy wiele godzin na nogach. Wynalazek sprawdził się świetnie, jednak firma osiągnęła umiarkowany sukces , utrzymując jednak stabilność finansową przez kolejne trzy dekady. W latach 50. ubiegłego stulecia córka Rileya, Eleonora, wpadła na pomysł produkcji butów o zróżnicowanej szerokości, rzecz, której nie zastosował nikt wcześniej. Nareszcie buty przestały cisnąć w stopy: fakt, który został doceniony nie tylko przez sportowców, ale i zwykłych użytkowników obuwia. Firma wreszcie rozwinęła skrzydła i zdobyła światowe uznanie. W 1976, linia butów 320, zaprojektowanych i wypuszczonych przez firmę New Balance, otrzymała tytuł najlepszych butów dla biegaczy, przyznany przez prestiżowe pismo branżowe „Runner’s World. Ponieważ zbiegło się to w czasie z wzrastającą popularnością joggingu, popyt na buty do biegania również wzrósł. Co ważne, w 2005 okazało się, że New Balance sprzedał więcej butów niż konkurencja, pomimo faktu, że nie wykorzystuje znanych ambasadorów marki w swoich kampaniach promocyjno – marketingowych. Okazuje się, że polityka firmy, oparta na inwestowaniu pieniędzy w badania nad nowymi technologiami zamiast na opłacanie gwiazd, przynosi wymierne rezultaty.

z 1
Do góry
«
»