Realizacja zamówienia:
Jak złożyć zamówienie?
Jak złożyć zamówienie z dostawą do sklepu stacjonarnego?
Jak dokonać modyfikacji zamówienia?
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Oznaczenia statusów zamówień
Co oznacza „faktura, paragon niefiskalny”?
Jak otrzymać fakturę VAT ze swoim zamówieniem? (Gość)
Jak otrzymać fakturę VAT ze swoim zamówieniem z innym adresem dostawy? (Gość)
Jak otrzymać fakturę VAT ze swoim zamówieniem? (Zalogowany)
Jak otrzymać fakturę VAT ze swoim zamówieniem z innym adresem dostawy? (Zalogowany)
Wysyłka:
Jakie są dostępne metody dostawy?
W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?
Gdzie mogę śledzić przesyłkę?
Jak długo przesyłka oczekuje w Paczkomacie InPost?
W jaki sposób odebrać przesyłkę z paczkomatu?
Co się dzieje w przypadku, gdy kurier DHL nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
Co się dzieje w przypadku, gdy kurier DPD nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
Co się dzieje w przypadku, gdy kurier InPost nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
W jakim czasie moje zamówienie zostanie dostarczone do sklepu stacjonarnego?
Jak długo zamówienie oczekuje na odbiór w sklepie stacjonarnym?
Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę?
Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?
Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymana przesyłka jest uszkodzona (np. rozerwany karton)?
Na czym polega metoda wysyłki Eobuwie Express?
Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?
Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Na czym polega metoda wysyłki "Paczka w Weekend"?
W jakich godzinach przesyłka "Paczka w Weekend" zostanie dostarczona do wskazanego paczkomatu?
Jak długo przesyłka "Paczka w Weekend" oczekuje na odbiór w paczkomacie?
Co jeśli przesyłka "Paczka w Weekend" nie zostanie dostarczona we wskazanym terminie?
Czy mogę wskazać konkretny dzień, w którym oczekuję dostarczonia przesyłki?
Płatności:
Jakie są dostępne metody płatności?
Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez PayU lub PayPal?
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
W jaki sposób zmienić formę płatności?
Na jakie konto dokonać płatności w Euro?
Czy w paczkomacie
mogę zapłacić za przesyłkę przy odbiorze?
Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?
Jak opłacić zamówienie kodem My Benefit?
Jak mogę opłacić zamówienie, które odbieram w sklepie stacjonarnym?
Co to jest PayPo?
Jak dokonać spłaty w PayPo?
Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności przez PayPO?
Jakie koszty poniosę jeśli wybiorę zapłatę z PayPO?
Czy muszę płacić PayPo jeśli zwrócę towar?
Ile muszę zapłacić PayPo jeśli zwrócę część zamówienia?
Zapytania o produkt
Jak wyszukać produkty?
Czy można zamówić produkt niedostępny na stronie eobuwie.pl?
Rabaty:
W jaki sposób uzyskać rabat za newsletter?
W którym miejscu należy wpisać kod rabatowy?
Co w przypadku, gdy dany kod rabatowy nie działa?
Czy zapisanie się do newslettera oznacza założenie konta?
Czy odsyłając paczkę zwrotną muszę zwracać otrzymane kupony rabatowe?
Zwroty i wymiany:
Jak dokonać zwrotu?
Na jaki adres należy odesłać przesyłkę?
W jakim terminie mogę dokonać zwrotu / wymiany towaru?
Jak postąpić w przypadku, gdy nie otrzymałem dokumentu zwrotu?
Jakie dokumenty należy dołączyć do przesyłki zwrotnej?
W jaki sposób zwrócić przesyłkę w punkcie DHL?
W jaki sposób zwrócić przesyłkę za pośrednictwem kuriera DHL?
W jaki sposób zwrócić przesyłkę korzystając z paczkomatów InPost?
Kurier nie przyjechał w wyznaczonym terminie, co mogę zrobić w tym przypadku?
W jaki sposób dokonać wymiany?
W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
W jakiej formie otrzymam zwrot, gdy w zamówieniu został wykorzystany kod MyBenefit?
W jakim przypadku zwrot może zostać odrzucony?
Reklamacje:
Jak zareklamować produkt?
Na jaki adres należy odesłać przesyłkę?
Jaki jest termin rękojmi?
Czy wymiana na nowy produkt przedłuża termin rękojmi o kolejne 2 lata?
Czy naprawa wydłuża termin odpowiedzialności o czas, w którym produkt znajdował się w naprawie?
Dlaczego zaproponowano mi naprawę, skoro zgodnie z ustawą mam prawo do wyboru rozwiązania?
Dlaczego pomimo żądania naprawy lub wymiany towaru sklep zwrócił mi środki?
Przewodnik po Twoim koncie
W jaki sposób założyć konto w sklepie eobuwie.pl?
W jaki sposób zalogować się na konto?
Jak mogę usunąć swoje konto?
Czy konieczne jest założenie konta przed złożeniem zamówienia?
Co w przypadku, gdy nie pamiętam hasła?
Panel konta.
Dane konta.
Książka adresowa.
Moje zamówienia.
Moje opinie do produktów.
Subskrypcja newslettera.
Moje zwroty.
Dokonaj zwrotu.
esize.me
Czy usługa jest bezpłatna?
Do czego jest wykorzystywany numer telefonu, który podaję?
Jakie korzyści daje mi usługa?
Jak mierzone są buty?
Ile trwa skan?
Czy system przy wyborze butów uwzględnia szerokość stopy?
Czy po zrobieniu skanu muszę kupić buty?
Jaka jest gwarancja, że rekomendowane buty będą dobre?
Jak dodać skan do konta eobuwie?
Czy trzeba aktualizować skan?
Chciałabym zeskanować stopy dziecka, czy są jakieś ograniczenia wiekowe?
Jak złożyć zamówienie?
Instrukcję znajdziesz na stronie: https://www.eobuwie.com.pl/jak-kupowac
Jak złożyć zamówienie z dostawą do sklepu stacjonarnego?
Za trudny wybór lub chciałbyś przed zakupem przymierzyć obuwie? Nic prostszego! Możesz wygodnie przez naszą stronę internetową złożyć zamówienie z odbiorem w jednym z naszych sklepów stacjonarnych i na miejscu
zdecydować o ostatecznym zakupie. Postępuj zgodnie z https://www.eobuwie.com.pl/jak-kupowac.Po przejściu do kasy w polu Metoda dostawy zaznacz Odbiór i płatność w
sklepie. Z rozwijalnej listy wybierz sklep w którym chcesz odebrać przesyłkę.
Jak dokonać modyfikacji zamówienia?
W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 507 599 050 lub napisz maila na adres: info@eobuwie.pl
Jak anulować zamówienie?
Aby anulować złożone zamówienie prześlij dyspozycję na adres e-mail info@eobuwie.pl lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 507 599 050. O realizacji dyspozycji poinformujemy Cię e-mailowo. Produkty
z anulowanego zamówienia wrócą na naszą stronę w ciągu 24 godzin.
Oznaczenia statusów zamówień
a) Nieobsłużone – Twoje zamówienie zostało przyjęte i jest aktualnie weryfikowane.
b) Oczekujące na wpłatę – oczekujemy na opłacenie przez Ciebie zamówienia. Po upłynięciu 5 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
c) Oczekujące na dostawę – zamówiony produkt sprowadzany jest dla Ciebie z magazynu zewnętrznego. Przewidywany czas dostawy wynosi 2 – 3 dni roboczych.
d) Gotowe do wysłania – Twoje zamówienie zostało skompletowane i przekazane do magazynu wysyłkowego w celu weryfikacji towaru oraz jego zapakowania.
e) Wysłane – Twoja przesyłka otrzymała już nadanie pocztowe. W tym momencie oczekuje na odbiór przez kuriera, bądź jest już w drodze do Ciebie.
f) Anulowane – zamówienie zostało usunięte z powodu braku wpłaty, złożonej rezygnacji lub braku możliwości realizacji zamówienia. Nie mamy możliwości wznowienia takiego zamówienia. Produkty z zamkniętego zamówienia pojawią się na naszej stronie ponownie w ciągu 24 godzin.
g) Zwrot całkowity– Dokonałeś zwrotu całego zamówienia, Twój zwrot pozytywnie przeszedł proces weryfikacyjny. W ciągu 3 do 5 dni roboczych środki powinny pojawić się na wskazanym przez Ciebie koncie. *
h) Zwrot częściowy- Zwróciłeś zamówienie częściowo (jeden lub więcej produktów z zamówienia), Twój zwrot pozytywnie przeszedł proces weryfikacyjny. W ciągu 3 do 5 dni roboczych środki powinny pojawić się na wskazanym przez Ciebie koncie.
Co oznacza „faktura, paragon niefiskalny”?
Paragony oraz faktury niefiskalne są równoznaczne z fakturami VAT i paragonami fiskalnymi. Jako sklep prowadzący sprzedaż internetową jesteśmy zwolnieni z wystawiania faktur fiskalnych ze względu na to, że:
a) przechowujemy faktury w wersji elektronicznej, a nie papierowej,
b) zamówienia są opłacane elektronicznie - przelewem bankowym czy też przekazem pocztowym, przez to faktura nazwana jest niefiskalną.
Jak otrzymać fakturę VAT ze swoim zamówieniem ? (Gość)
W celu otrzymania faktury VAT składając zamówienie, jako “Gość” proszę przejść do kasy i w polu “Twoje dane” wybrać “Firma”.
Jak otrzymać fakturę VAT ze swoim zamówieniem z innym adresem dostawy? (Gość)
W przypadku, gdy dostawa ma nastąpić na inny adres niż dane, które zostały wpisane, aby uzyskać fakturę VAT proszę wybrać opcję “Dostawa pod inny adres”. Proszę pamiętać, aby pole “Proszę o wystawienie faktury VAT”
było zaznaczone.
Jak otrzymać fakturę VAT ze swoim zamówieniem ? (Zalogowany)
W przypadku, gdy jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, aby uzyskać fakturę VAT należy przejść do kasy i wybrać z rozwijalnej listy “Nowy adres”
Jak otrzymać fakturę VAT ze swoim zamówieniem z innym adresem dostawy? (Zalogowany)
W przypadku, gdy dostawa ma nastąpić na inny adres niż dane, które zostały wpisane, aby uzyskać fakturę VAT proszę wybrać opcję “Dostawa pod inny adres”. Proszę pamiętać, aby pole “Proszę o wystawienie faktury VAT”
było zaznaczone.
Wysyłka
Szczegóły dostępnych metod dostawy znajdziesz pod adresem: https://www.eobuwie.com.pl/koszty-dostawy.
W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?
Informacje dotyczące terminu dostawy znajdziesz na stronie https://www.eobuwie.com.pl/koszty-dostawy.
Jak długo przesyłka oczekuje w Paczkomacie InPost?
Link do śledzenia paczki znajdziesz tutaj: https://www.eobuwie.com.pl/lokalizator.
Przesyłka oczekuje na odbiór w paczkomacie InPost przez 48 godzin od momentu otrzymania wiadomości sms.
W jaki sposób odebrać przesyłkę z paczkomatu?
W momencie dostarczenia przesyłki do wybranego paczkomatu otrzymasz smsem powiadomienie wraz z kodem odbioru (6 cyfr). Po otrzymaniu kodu udaj się do wybranego Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz
kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją przesyłką. Więcej informacji znajdziesz na stronie firmy InPost: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie.
Co się dzieje w przypadku, gdy kurier DHL nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
Kurier podejmuje dwie próby doręczenia przesyłki. W przypadku, gdy kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem podejmie kolejną próbę doręczenia w ciągu następnych 2 dni roboczych. W przypadku, gdy kurier DHL nie
zastanie nikogo pod wskazanym adresem przesyłka trafi do oddziału DHL Parcel, gdzie będzie oczekiwać 7 dni na odbiór osobisty. Następnie zostanie zwrócona do naszego sklepu.
Co się dzieje w przypadku, gdy kurier DPD nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
Kurier DPD podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki pod wskazany adres. Aktualny status przesyłki możesz sprawdzić na stronie https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel. Dodatkowo za pośrednictwem portalu mojapaczka.dpd.com.pl możesz przekierować przesyłkę do odbioru w
punkcie, w którym paczka będzie oczekiwać na odbiór 3 dni.
Co się dzieje w przypadku, gdy kurier InPost nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
Kurier InPost podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki pod wskazany adres. Aktualny status przesyłki możesz sprawdzić na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek.
W jakim czasie moje zamówienie zostanie dostarczone do sklepu stacjonarnego?
Zamówienia do sklepu stacjonarnego realizowane są w możliwie najkrótszym czasie, który zwykle nie przekracza 24 h. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru otrzymasz informację smsem.
Jak długo zamówienie oczekuje na odbiór w sklepie stacjonarnym?
Zarezerwowane produkty możesz odebrać w wybranym sklepie w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania powiadomienia e-mail.
Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę?
1. Odbiór przesyłki w Punkcie i od Kuriera.
a. Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego.
Pudełko powinno być szczelnie zamknięte oraz nie posiadać śladów uszkodzenia.
Jeśli przesyłka jest nieuszkodzona, podpisz list przewozowy.
Gdy wygląd zewnętrzny opakowania wzbudza Twoje zastrzeżenia, odmów przyjęcia przesyłki lub sprawdź przy kurierze jej zawartość (patrz niżej).
b. Gdy stan opakowania zewnętrznego wzbudza twój niepokój sprawdź zawartość przesyłki w obecności kuriera / pracownika punktu.
Otwórz przesyłkę i sprawdź przy kurierze, czy otrzymane produkty są kompletne i nieuszkodzone.
Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu przesyłki, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody.
Wypełnij wszystkie pola formularza oraz zaznacz uszkodzenie opakowania zewnętrznego - jest to najbardziej istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj, czy opis jest zgodny ze stanem
faktycznym.
W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.
Pamiętaj o odebraniu jednego egzemplarzu wypełnionego protokołu.
Gdyby kurier nie chciał poczekać w celu spisania protokołu szkody tutaj znajdziesz informację jak przygotować
protokół szkody.
Poinformuj o całym wydarzeniu Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem 507 599 050 lub 68 422 84 04 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: info@eobuwie.pl.
2. Odbiór przesyłki z Paczkomatu Inpost.
Uszkodzenie przesyłki, którą odbierasz w paczkomacie możesz zgłosić jeszcze jeszcze przy Paczkomacie - maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy nie masz żadnych zastrzeżeń do przesyłki.
Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na zgłoszenie bezpośrednio na stronie przewoźnika Inpost.
3. Zgłoszenie szkody sprzedawcy.
Jeśli opakowanie było nienaruszone, a zawartość uszkodzona lub przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia po odjeździe Kuriera, koniecznie tego samego dnia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi
Klienta.
Po otrzymaniu zgłoszenia, odpowiednia osoba zajmie się procesowaniem zdarzenia i będzie z Tobą w kontakcie do momentu zakończenia sprawy.
Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?
W przypadku, gdy otrzymany produkt dotarł uszkodzony należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem 507 599 050 lub 68 422 84 04 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na
adres: info@eobuwie.pl
Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymana przesyłka jest uszkodzona (np. rozerwany karton)?
Co mam zrobić jeśli paczka jest uszkodzona?
Jeśli karton z Twoim zamówieniem jest uszkodzony jak najszybciej przygotuj protokół szkody. Masz na to maksymalnie 7 dni.
Następnie protokół szkody odeślij na adres info@eobuwie.pl, a my złożymy reklamację na usługi przewoźnika. Proces rozpatrywania reklamacji przez firmę DHL trwa maksymalnie 60 dni. W przypadku firmy przewozowej InPost czas rozpatrzenia reklamacji
to 30 dni.
W zależności od wybranej formy dostawy poniżej przedstawiamy krok po kroku jak przygotować protokół szkody.
DHL
a. Wartość zamówienia poniżej 2000 zł
Wejdź na stronę https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje/nowa.html
wybierz rodzaj zgłoszenia "Reklamacja przesyłki"
wybierz powód reklamacji "Protokół szkody"
uzupełnij dane oznaczone gwiazdką (widoczne na zdjęciu poniżej).
Załącz zdjęcia przedstawiające opakowanie zewnętrzne, zabezpieczenie wewnętrzne przesyłki oraz uszkodzenie zawartości.
Kliknij „WYŚLIJ”
Na wskazany w formularzu adres e-mail otrzymasz protokół szkody.
Protokół prześlij na adres: info@eobuwie.com.pl
b. Wartość zamówienia powyżej 2000 zł
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Umówimy kuriera, który osobiście spiszę z Tobą protokół szkody. Skan protokołu odeślij na adres info@eobuwie.pl
InPost
Wejdź na stronę https://inpost.pl/protokol i uzupełnij dane.
Załącz zdjęcia przedstawiające opakowanie zewnętrzne, zabezpieczenie wewnętrzne przesyłki oraz uszkodzenie zawartości.
Kliknij „WYŚLIJ”
Na wskazany w formularzu adres e-mail otrzymasz od firmy InPost potwierdzenie zgłoszenia.
Protokół prześlij na adres: info@eobuwie.com.pl
Na czym polega metoda wysyłki Eobuwie Express?
Dostawa Eobuwie Express polega na tym, że zamówienie jest dostarczane tego samego dnia. Ta metoda wysyłki jest dostępna dla wybranych miast. Wszystkie informację na temat tej metody wysyłki znajdziesz tutaj.
Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?
Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Otrzymasz natomiast wiadomość sms z podanym terminem dostawy zamówienia. Termin dostawy można również sprawdzić na stronie przewoźnika.
Link do śledzenia paczki znajdziesz tutaj: https://www.eobuwie.com.pl/lokalizator
Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Z witryny www.eobuwie.com.pl możliwa jest wysyłka do państw przedstawionych w zakładce: https://www.eobuwie.com.pl/koszty-dostawy
Dla wielu państw posiadamy osobne strony internetowe za pośrednictwem których należy składać zamówienia. Lista tych krajów znajduje się w lewym dolnym rogu naszej strony.
Na czym polega metoda wysyłki "Paczka w Weekend"?
Paczka w Weekend - to nowa na naszej stronie internetowej metoda dostawy pojawiająca się od czwartku od godziny 20.00 do piątku godziny 23:59. Możesz z niej skorzystać płacąc przy odbiorze lub za pośrednictwem
szybkich płatności (Płatność kartą, Szybki przelew/BLIK, PayPal).
W jakich godzinach przesyłka "Paczka w Weekend" zostanie dostarczona do wskazanego paczkomatu?
O szczegółach dostawy będziesz informowany przez firmę InPost. W momencie, gdy przesyłka zostanie dostarczona do wybranego paczkomatu otrzymasz wiadomość sms z kodem odbioru przesyłki.
Jak długo przesyłka "Paczka w Weekend" oczekuje na odbiór w paczkomacie?
Przesyłka oczekuje na odbiór w paczkomacie InPost przez 48 godzin od momentu otrzymania wiadomości sms.
Co jeśli przesyłka "Paczka w Weekend" nie zostanie dostarczona we wskazanym terminie?
W przypadku, gdy przesyłka nie zostanie dostarczona we wskazanym terminie powinna zostać umieszczona w paczkomacie w możliwie najkrótszym czasie, zwykle kolejnego dnia roboczego.
Czy mogę wskazać konkretny dzień, w którym oczekuję dostarczonia przesyłki?
Zamówienia złożone od czwartku od godziny 20 do piątku godziny 23:59 powinny zostać dostarczone w sobotę, bądź niedzielę. Nie ma możliwości wskazania konkretnego dnia odbioru.
– szybka płatność kartą za pośrednictwem systemu PayU. Za
zakupy można płacić tymi samymi kartami - kredytowymi i debetowymi (tzw. bankomatowymi), co w sklepach stacjonarnych,
Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez PayU lub PayPal?
W celu opłacenia zamówienia dokonaj płatności za pomocą przelewu tradycyjnego na nasze konto bankowe:
78 1240 6292 1111 0010 7173 4735
MODIVO S.A.
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9,
66-002 Zielona Góra
W tytule płatności proszę podać dane niezbędne do zrealizowania zamówienia: numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie. Dane te są niezbędne do zrealizowania zamówienia.
Jeśli chcesz, żebyśmy wygenerowali Ci nowy link do płatności, bądź chcesz zapłacić przy odbiorze skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 507 599 050 lub 68 422 84 04 albo wyślij dyspozycję modyfikacji drogą mailową na adres:
info@eobuwie.pl. W przypadku płatności za pobraniem zostaną doliczone koszty wysyłki wg tabeli https://www.eobuwie.com.pl/koszty-dostawy
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Klient ma 3 dni na opłacenie zamówienia.
W jaki sposób zmienić formę płatności?
W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 507 599 050 lub 68 422 84 04 albo napisz wiadomość mailową na adres: info@eobuwie.pl
Na jakie konto dokonać płatności w Euro?
Gdy chcesz opłacić zamówienie w Euro dokonaj wpłaty na nasze Eurokonto:
IBAN: 93 1240 6292 1978 0010 7173 4474 (Pekao S.A.)
SWIFT: PKOPPLPW
Eobuwie.pl
66-002 Zielona Góra
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9
W tytule płatności podaj dane niezbędne do zrealizowania zamówienia: numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie.
Czy w paczkomacie
mogę zapłacić za przesyłkę przy odbiorze?
W przypadku wybrania płatności przy odbiorze możesz zapłacić za przesyłkę kartą w paczkomacie, który posiada terminal.
W przypadku paczkomatów, które nie posiadają terminalu opłata następuje internetowo za pośrednictwem PayByLink. To szybki i bezpieczny przelew bankowy, który pozwala na elektroniczną opłatę za przesyłkę umieszczoną w Paczkomacie. Po zaksięgowaniu
wpłaty InPost prześle Ci smsem kod odbiorczy.
Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?
Kurierzy przyjmują zarówno płatności kartą jak i wpłaty gotówkowe.
Jak opłacić zamówienie kodem My Benefit?
Jeżeli posiadasz kod MyBenefit wpisz go w polu Kody rabatowe i kliknij zastosuj kupon. Jeśli kupon jest aktywny wówczas wartość zamówienia zostanie obniżona.
Jak mogę opłacić zamówienie, które odbieram w sklepie stacjonarnym?
W sklepie stacjonarnym możesz zapłacić jak w każdym innym sklepie, czyli płacąc gotówką, bądź kartą. Nie opłacasz takiego zamówienia poprzez stronę internetową.
Co to jest PayPo?
PayPo to metoda płatności za zakupy z odroczonym terminem spłaty lub dogodnym systemem ratalnym.
Zamawiasz, PayPo płaci za zakupy za Ciebie, a Ty rozliczasz się z PayPo bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów do 30 dni lub rozbijasz spłatę na 4 niskooprocentowane raty.
Dzięki tej metodzie możesz otrzymać i przymierzyć produkt przed dokonaniem zapłaty albo dokonać zakupu nawet gdy chwilowo nie masz wystarczających środków na koncie.
Usługa jest darmowa, a skorzystanie z niej nie wymaga wypełniania dodatkowych formularzy.
Komplet informacji znajdziesz na stronie https://paypo.pl/
Jak dokonać spłaty w PayPo?
Możesz wybrać sposób zapłaty najbardziej dla Ciebie wygodny.
Masz do dyspozycji: szybkie płatności online, przelewem bankowym lub przekazem pocztowym.
Komplet informacji otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Wygodnie zapłacisz także logując się na stronie https://paypo.pl/home/zaloguj
Z tego poziomu oprócz możliwości dokonania zapłaty będziesz mógł także sprawdzić status swojej płatności.
Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności przez PayPO?
Jeśli coś poszło nie po Twojej myśli wówczas Konsultant PayPo skontaktuje się z Tobą i pomoże dokończyć proces. Po pomyślnie zakończonej transakcji otrzymasz e-mailem komplet informacji dotyczący spłaty wraz z linkiem
do panelu, w którym możesz zarządzać swoimi płatnościami w PayPo. Możesz także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta PayPo pod nr tel: 22 333 74 60 lub e-mailem: bok@paypo.pl
Jakie koszty poniosę jeśli wybiorę zapłatę z PayPO?
Jeśli rozliczenia za zamówiony towar dokonasz w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia wówczas zapłacisz tylko tyle ile wynosi wartość Twojego zamówienia. Jeśli nie zdążysz z dokonaniem opłaty w powyższym terminie
wówczas płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 niskooprocentowane raty. Ofertę spłaty otrzymasz e-mailem. Znajdziesz ją także wraz z umową w swoim panelu https://paypo.pl/home/zaloguj.
Czy muszę płacić PayPo jeśli zwrócę towar?
Jeśli zwrócisz towar do 30 dni wówczas nic nie musisz robić. System zarejestruje zwrot i anuluje zamówienie w PayPo. Jeśli jednak zwrot nie zostanie u nas zarejestrowany przed upływem 30 dni wówczas spłata zostanie
rozłożona na 4 raty. Jeśli zwróciłeś towar, a nie masz pewności czy dotrze on do nas na czas możesz dodatkowo zarejestrować zwrot w panelu PayPo https://paypo.pl/home/zaloguj.
Ile muszę zapłacić PayPo jeśli zwrócę część zamówienia?
Jeżeli zdecydujesz się na zwrot części produktów wówczas z PayPo rozliczasz się tylko za te produkty, które zatrzymujesz. Informację dotyczącą Twojego zobowiązania wysyłamy bezpośrednio do PayPO. Możesz także
dodatkowo zarejestrować zwrot w panelu PayPo https://paypo.pl/home/zaloguj.
Czy można zamówić produkt niedostępny na stronie eobuwie.pl?
W przypadku, gdy dany produkt jest niedostępny nie ma możliwości zamówienia takiego modelu. Zamówienie można złożyć tylko i wyłącznie na dostępne produkty.
Jeśli znalazłeś interesujący model, ale nie ma dostępnego Twojego rozmiaru możesz zapisać się do Powiadom o dostępności rozmiaru (opcja znajduję się przy każdym produkcie nad przyciskiem Dodaj do koszyka). Gdy rozmiar pojawi się w
naszej ofercie poinformujemy Cię mailowo.Rabaty
Jeśli kochasz modę i chcesz być na bieżąco informowany o zbliżających się promocjach, nowościach zapisz się do newslettera.
Na powitanie otrzymasz unikalny kod rabatowy obniżający wartość koszyka o 40 zł. Kod można wykorzystać składając zamówienia na nową, nieprzecenioną kolekcję i obowiązuje on przy zamówieniach powyżej 299 zł. Jeśli chcesz otrzymać kod wystarczy, że
wpiszesz swój adres e-mail w zielonym okienku na dole strony.
Po zapisaniu się otrzymasz email weryfikujący poprawność podanego emaila (jeśli mail do Ciebie nie dotarł sprawdź folder SPAM na swojej poczcie). Po potwierdzeniu zapisania się do newslettera w osobnej wiadomości
otrzymasz rabat powitalny.
W którym miejscu należy wpisać kod rabatowy?
Jeżeli posiadasz bon promocyjny wpisz go w polu Kody rabatowe i kliknij zastosuj kupon.
Jeśli kupon jest aktywny wówczas wartość zamówienia zostanie obniżona.
Co w przypadku, gdy dany kod rabatowy nie działa?
Jeśli produkt spełnia wszystkie kryteria niezbędne do uzyskania rabatu, a mimo to rabat się nie nalicza skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 507 599 050 lub 68 422 84 04 albo napisz maila na adres:
info@eobuwie.pl
Zapisanie się do newslettera nie jest równoznaczne z założeniem konta. Zapisując się do newslettera uzyskujesz dostęp do informacji o aktualnych trendach, nowościach oraz o promocjach dostępnych w naszym
sklepie.
Czy odsyłając paczkę zwrotną muszę zwracać otrzymane kupony rabatowe?
W przypadku zwrotu zamówienia nie musisz odsyłać otrzymanych kuponów. Wykorzystaj je przy kolejnym zamówieniu.
Jak dokonać zwrotu?
Nie trafiony zakup? W ciągu 100 dni od otrzymania paczki możesz bezpłatnie odesłać nie pasujące produkty. Bezpłatnego zwrotu dokonaj za pośrednictwem kuriera DHL, paczkomatów InPost. W celu dokonania zwrotu wejdź na
stronę https://www.eobuwie.com.pl/zwrot i kliknij zielony przycisk Dokonaj zwrotu
Na jaki adres należy odesłać przesyłkę?
W przypadku, gdy korzystasz z bezpłatnego zwrotu nie ma potrzeby adresowania przesyłki. Jeśli wysyłasz do nas zwrot na własny koszt należy nadać paczkę na adres:
Dział Zwrotów MODIVO S.A.
Nowy Kisielin - Naukowa 15
66-002 Zielona Góra
Pamiętaj, że wybierając się do punktu DHL, bądź wybierając kuriera DHL należy nakleić etykietę nadawczą na paczkę. W przypadku paczkomatów InPost na kartonie wpisz kod nadania otrzymany smsem.
W jakim terminie mogę dokonać zwrotu / wymiany towaru?
Na dokonanie zwrotu / wymianę masz 100 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Jak postąpić w przypadku, gdy nie otrzymałem dokumentu zwrotu?
W przypadku, gdy nie otrzymałeś dokumentu zwrotu możesz go pobrać ze strony:https://www.eobuwie.com.pl/media/wysiwyg/eobuwie/szybkie-zwroty/zwroty_i_wymiana/wrzesien2018/RETURN_FORM_PL.pdf
Jakie dokumenty należy dołączyć do przesyłki zwrotnej?
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony dokument zwrotu.
W jaki sposób zwrócić przesyłkę w punkcie DHL?
Na paczkę naklej otrzymaną etykietę zwrotną i zanieś do dowolnego punktu DHL (listę punktów znajdziesz tutaj). Zachowaj potwierdzenie nadania.
Tutaj będziesz mógł śledzić losy swojej przesyłki. Jeśli nie posiadasz etykiety skorzystaj z innej formy bezpłatnego Zwrotu lub skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
W jaki sposób zwrócić przesyłkę za pośrednictwem kuriera DHL?
Dokonując zwrotu za pośrednictwem kuriera DHL sprawdź poprawność swoich danych i adresu pod którym kurier ma się pojawić po odbiór przesyłki. Następnie wybierz odpowiednią datę oraz kliknij dalej. Pamiętaj, że
w przypadku zwrotu kurierem DHL konieczne jest naklejenie na paczce etykiety nadawczej. Przy odbiorze przesyłki powinieneś otrzymać potwierdzenie odbioru paczki. W przypadku wystąpienia błędu podczas zamawiania kuriera wyślij taką informację na
adres: list.przewozowy@eobuwie.pl podając w wiadomości następujące informacje:
- numer zamówienia
- daty oraz adresu odbioru zwrotu (jeśli inny niż adres nadawczy).
Konsultant złoży stosowną dyspozycję.
Status przesyłki zwrotnej będziesz mógł śledzić pod adresem: https://sprawdz.dhl.com.pl/
W jaki sposób zwrócić przesyłkę korzystając z paczkomatów InPost?
Po wyborze tej formy zwrotów na wskazany przez Ciebie nr telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod jest ważny 72 godziny. Na paczce napisz otrzymany smsem kod i udaj się do dowolnego paczkomatu InPost. Otrzymanym kodem jak
kluczem otworzysz skrytkę.
Na panelu paczkomatu wybierz: Chcę wysłać paczkę, następnie Wpisz magiczny kod.
Użyj kodu, który otrzymałeś. Wybierz rozmiar skrytki. Pamiętaj, że gabaryt A to wymiary: 8 x 38 x 64 cm, B: 19 x 38 x 64 cm, C: 41 x 38 x 64 cm.
Jeżeli otworzy się zbyt mała skrytka - nie zamykaj jej. Na ekranie w ciągu 30 sekund pojawi się komunikat, Czy otworzyć większą skrytkę? Gdy większa skrytka się otworzy, zamknij pustą za małą skrytkę, a w poprawnej umieść przesyłkę.
Zamknij skrytkę.
Sms-em otrzymasz numer przesyłki, po którym będziesz mógł śledzić losy paczki na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Kurier nie przyjechał w wyznaczonym terminie, co mogę zrobić w tym przypadku?
Jeśli nie udało Ci się nadać przesyłki zwrotnej prosimy o ustalenie nowego terminu odbioru paczki bezpośrednio na stronie DHL Parcel: https://dhl24.com.pl/zwroty/
Jeśli nie chcesz czekać na odbiór przesyłki przez kuriera możesz ją także zanieść z przyklejona etykietą zwrotną bezpośrednio do jednego z 6500 punktów DHL Parcel. Listę dostępnych punktów znajdziesz tutaj
W jaki sposób dokonać wymiany?
System wymian w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odsyłaną paczkę i ponowny zakup wybranego produktu. Aby być pewnym, że towar jest dla Ciebie zarezerwowany złóż nowe zamówienie już dziś. Jeśli
wolisz poczekać z jego opłaceniem do momentu otrzymania refundacji za odsyłany produkt to składając nowe zamówienie wybierz płatności przelew bankowy. Klient ma 3 dni na opłacenie zamówienia. Nie stosujemy przeksięgowań środków z jednego zamówienia
na kolejne.
W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni. Zwrot środków
otrzymasz tą samą drogą, jaką opłaciłeś zamówienie. W przypadku, gdy opłaciłeś zamówienie tradycyjnym przelewem lub dokonałeś płatności przy odbiorze refundacja nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu.
W jakiej formie otrzymam zwrot, gdy w zamówieniu został wykorzystany kod MyBenefit?
Jeśli w zamówieniu został wykorzystany kod MyBenefit, refundacja również nastąpi w postaci kodu. Po pozytywnej weryfikacji zwrotu w ciągu 3 – 5 dni roboczych na Twój adres e-mail zostanie przesłany nowy kod MyBenefit.
Kod jest ważny przez 6 miesięcy.
Więcej informacji uzyskasz pod adresem: https://www.eobuwie.com.pl/mybenefit
W jakim przypadku zwrot może zostać odrzucony?
Zwrot może zostać odrzucony w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 100 dni (lub odesłany produkt nosił ślady użytkowania).
Jak zareklamować produkt?
W celu złożenia reklamacji odeślij do nas towar wraz z opisem wady oraz okolicznościami jej powstania. Formularz możesz pobrać na stronie https://www.eobuwie.com.pl/rekojmia-reklamacja. Uzupełnij go oraz dołącz do odsyłanej przesyłki. W przypadku braku dowodu zakupu w dokumencie reklamacyjnym należy podać numer zamówienia.
Paczkę możesz odesłać do nas bezpłatnie. W tym celu wejdź w zakładkę zwrot https://www.eobuwie.com.pl/zwrot i postępuj zgodnie z pojawiającymi się informacjami.
Więcej informacji jak nadać przesyłkę znajdziesz na stronie https://www.eobuwie.com.pl/zwrot
Na jaki adres należy odesłać przesyłkę?
W przypadku, gdy korzystasz z bezpłatnego zwrotu nie ma potrzeby adresowania przesyłki. Jeśli wysyłasz do nas zwrot na własny koszt należy nadać paczkę na adres:
MODIVO S.A.
Dział Reklamacji
Nowy Kisielin - Naukowa 15,
66-002 Zielona Góra
Pamiętaj, że wybierając się do punktu DHL, bądź wybierając kuriera DHL należy nakleić etykietę nadawczą na paczkę. W przypadku paczkomatów InPost na kartonie wpisz kod nadania otrzymany smsem.
Jaki jest termin rękojmi?
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji.
Czy wymiana na nowy produkt przedłuża termin rękojmi o kolejne 2 lata?
Rękojmia nie restartuje odpowiedzialności Sprzedawcy o kolejne 24 miesiące, jednakże nasz sklep w ramach polityki pro konsumenckiej, zobowiązuje się do przyjęcia reklamacji do dwóch lat od daty wydania nowego towaru.
Czy naprawa wydłuża termin odpowiedzialności o czas, w którym produkt znajdował się w naprawie?
Termin odpowiedzialności za produkt nie wydłuża się o czas, kiedy towar znajdował się w naprawie.
Dlaczego zaproponowano mi naprawę, skoro zgodnie z ustawą mam prawo do wyboru rozwiązania?
Zgodnie z K. C. Art. 560 § 1 :„Klient ma prawo żądać zwrotu gotówki, jednakże sprzedawca nie ma obowiązku zgodzić się z Klientem, jeżeli wada jest możliwa do usunięcia przez naprawę lub produkt można wymienić.
Zaistniałe uszkodzenie można w sposób skuteczny usunąć. Naprawa przywróci zarówno walory użytkowe jak i estetyczne.”
Dlaczego pomimo żądania naprawy lub wymiany towaru sklep zwrócił mi środki?
Jeżeli zgłoszona wada nie była możliwa do usunięcia, stanowiła wadę istotną i nieusuwalną oraz nie dysponowaliśmy innym takim samym modelem wówczas z braku innych możliwości decydujemy się na zwrot środków. Zawsze
możesz także wybrać inny produkt z naszej bogatej oferty.
W jaki sposób założyć konto w sklepie eobuwie.pl?
W celu założenia konta w sklepie internetowym eobuwie.pl kliknij w prawym górnym rogu strony Zarejestruj
W jaki sposób zalogować się na konto?
Gdy już zarejestrowałeś swoje konto w naszym sklepie możesz się zalogować. W tym celu kliknij w prawym górnym rogu strony Zaloguj
Jak mogę usunąć swoje konto?
Żeby usunąć konto i znajdujące się na nim dane skontaktuj się z nami, np. dzwoniąc na naszą infolinię lub pisząc do nas wiadomość e-mail (szczegóły znajdziesz w zakładce Kontakt).
Czy konieczne jest założenie konta przed złożeniem zamówienia?
Nie ma konieczności rejestracji przed złożeniem zamówienia, jednakże posiadanie konta konto w eobuwie.pl daje szereg korzyści, w tym pozwala Ci zaoszczędzić cenny czas przy realizacji kolejnych zakupów.
Co w przypadku, gdy nie pamiętam hasła?
Jeśli zapomniałeś hasła do swojego konta i nie możesz się zalogować - pod przyciskiem Logowanie kliknij nie pamiętasz hasła?
Panel konta.
Po zalogowaniu do panelu konta uzyskujesz dostęp do swoich danych osobowych, książki adresowej, historii zamówień oraz zwrotów. Aby przejść do szczegółów interesującej Cię zakładki kliknij w nią.
Dane konta.
W zakładce Dane konta możesz edytować swoje dane oraz zmienić hasło do panelu.
Książka adresowa.
Poprzez zakładkę Książka adresowa będziesz mógł zarządzać swoimi adresami pocztowymi.
Moje zamówienia.
W zakładce Moje zamówienia znajdziesz historię swoich zakupów. Po kliknięciu w konkretne zamówienie zobaczysz jego szczegóły.
Moje opinie do produktów.
W tej zakładce będą widoczne zgłoszone przez Ciebie recenzję produktów.
Poprzez zakładkę Subskrypcja newslettera możesz zarządzać swoimi zgodami otrzymywania powiadomień mailowych o promocjach, nowościach. Jeśli chcesz się dopisać do newslettera zaznacz okienko Ogólny
newsletter.
Moje zwroty.
W zakładce Moje zwroty znajdziesz historię dokonanych zwrotów.
Dokonaj zwrotu.
Za pomocą tej zakładki możesz dokonać zwrotu, bądź wymiany.
W pierwszym kroku wybierasz zamówienie oraz produkty, które chcesz zwrócić, następnie metodę zwrotu. W ostatnim kroku zostanie wygenerowany dla Ciebie formularz zwrotu, który możesz wydrukować i zamieścić w zwracanej przesyłce. Jeśli nie
posiadasz drukarki wypełnij otrzymany papierowy formularz zwrotu.
Czy usługa jest bezpłatna?
Wykonanie i wykorzystanie skanu objęte jest promocją i kosztuje 0 złotych. Warunkiem zapisania skanu w pamięci jest udostępnienie MODIVO S.A. adresu e-mail oraz numeru telefonu.
Do czego jest wykorzystywany numer telefonu, który podaję?
Do wysyłki jednorazowego kodu uprawniającego do użycia skanu (weryfikacja użytkownika), przesłania danych do logowania, jak również informacji o zbliżającej się potrzebie wykonania skanu ponownie (dzieci).
Jakie korzyści daje mi usługa?
Wykonując skan stopy w 3D możemy dobrać buty dopasowane do Ciebie lub stóp twoich najbliższych. Jest to możliwe dzięki najbardziej zaawansowanej technologii, która porówna skan stopy ze skanami wnętrz butów, które
mamy w ofercie. System zarekomenduje, które buty i w jakim stopniu będą pasowały właśnie do tej konkretnej stopy. System uczy się także na podstawie twoich preferencji i wyborów - powiedz nam czy lubisz buty bardziej dopasowane, czy luźniejsze, a
esize.me zapamięta Twoje oczekiwania i trafniej dobierze obuwie.
Jak mierzone są buty?
Modele 3D obuwia wykonujemy przy użyciu najnowocześniejszej technologii, w oparciu o prawie 500 marek. Uzyskujemy kompletny obraz wewnętrznej architektury buta i na podstawie danych o produkcie oraz skanu stopy,
dopasowujemy obuwie do indywidualnych preferencji.
Ile trwa skan?
Proces skanowania trwa około 3 sekund. Proces rejestracji trwa do 3 min.
Czy system przy wyborze butów uwzględnia szerokość stopy?
Tak, oraz jej długość, wysokość i tęgość.
Czy po zrobieniu skanu muszę kupić buty?
Nie. Zachęcamy jednak do wypróbowania zakupów z użyciem systemu esize.me i przekonania się jak praktyczne jest kupowanie butów bez konieczności fizycznego mierzenia.
Jaka jest gwarancja, że rekomendowane buty będą dobre?
System esize.me powstał, by rekomendować najbardziej dopasowany rozmiar określonych modeli obuwia do stopy klienta. Niemniej system nie zna prywatnych preferencji klienta. Poprzez udzielanie informacji zwrotnych,
dotyczących mierzonych butów, uczymy system naszych osobistych preferencji. Po zgłoszeniu informacji zwrotnej, podniesienie poziomu jakości dopasowania sięga nawet 95%.
Jak dodać skan do konta eobuwie?
Czy trzeba aktualizować skan?
W przypadku dzieci, warto to robić regularnie, ponieważ mamy do czynienia z dynamicznym rozwojem ich stóp.
Chciałabym zeskanować stopy dziecka, czy są jakieś ograniczenia wiekowe?
Jedynym ograniczeniem jest samodzielne utrzymanie stabilnej pozycji stojącej przez dziecko.