Darmowy zwrot:
DHL DHL
Klienci, którzy dokonali rejestracji przed złożeniem zamówienia, mogą skorzystać z darmowego zwrotu wchodząc w zakładkę Dokonaj zwrotu.
Inpost Przez Paczkomat
Zarejestruj się na eobuwie.pl, a następnie wejdź na stronę szybkiezwroty.pl, wybierz nasz sklep i dokonaj darmowego zwrotu przez paczkomat InPost.
Dostawa za pośrednictwem:
Ruch
Bez względu na wartość zamówienia zapłacisz 0 zł za dostawę wybierając odbiór w salonie Ruchu.
DHL
W przypadku zamówień powyżej 100 zł opłaconych przelewem dostawa za pośrednictwem kuriera DHL jest darmowa.
Odbiór w paczkomacie
W przypadku zamówień powyżej 100 zł opłaconych przelewem dostawa za pośrednictwem paczkomatów InPost jest darmowa.

1. Realizacja zamówienia:
Jak złożyć zamówienie?
Jak dokonać modyfikacji zamówienia?
Jak anulować zamówienie?
Co oznaczają statusy zamówienia?
Co oznacza „faktura, paragon niefiskalny”?
Jaki jest termin realizacji zamówienia?

2. Wysyłka:
Jakie są dostępne metody dostawy?
Gdzie można śledzić przesyłkę?
Ile czasu przesyłka oczekuje w Paczkomacie InPost?
Jak odebrać przesyłkę z paczkomatu?
Jak odebrać przesyłkę z kiosku RUCHu?
Ile czasu przesyłka oczekuje w Kiosku Ruchu?
Co jeśli kurier pocztowy lub DHL nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?
W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

3. Płatności:
Jakie są dostępne metody płatności?
Co w przypadku nieudanej płatności poprzez PayU lub PayPal?
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
W jaki sposób zmienić formę płatności?
Na jakie konto dokonać płatności w euro?
Czy w paczkomacie/ kiosku Ruchu mogę zapłacić przy odbiorze?
Jak opłacić zamówienie kodem My Benefit?

4. Reklamacje:
W jaki sposób dokonać reklamacji?
Jakie dokumenty dołączyć do reklamowanego towaru?
Jaki jest termin rękojmi?

5. Zapytania o produkt:
Jak wyszukać produkt?
Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
Czy można zamówić produkt niedostępny na stronie eobuwie.pl?

6. Zwroty i wymiany:
W jaki sposób dokonać zwrotu?
W jaki sposób dokonać wymiany?
Na jaki adres odesłać paczkę?
W jakim terminie mogę dokonać zwrotu/wymiany towaru?
Co jeśli nie otrzymałem formularza zwrotu?
Jakie dokumenty dołączyć do przesyłki zwrotnej?
Czy zwrot może zostać odrzucony?
W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
W jaki sposób nastąpi zwrot płatności za zamówienie opłacane kodem MyBenefit?

7. Rabaty:
Jak uzyskać rabat?
Gdzie na stronie wpisać kod rabatowy?
Co jeśli kod rabatowy nie działa?
Czy odsyłając paczkę zwrotnie muszę zwracać rabaty?
Czy mogę skorzystać z rabatu dla klientów CCC?
Jakie są zasady korzystania z rabatu z newslettera?
Czy zapisanie się do newslettera oznacza założenie konta?

8. Moje konto:
W jaki sposób założyć konto?
W jaki sposób zalogować się na konto?
Zapomniałam hasła
Dane konta
Panel konta
Książka adresowa
Moje zamówienia
Moje opinie do produktów
Subskrypcja newslettera
Moje zwroty
Dokonaj zwrotu

Do góry

Jak złożyć zamówienie?
Więcej na: https://www.eobuwie.com.pl/jak-kupowac

Do góry

Jak dokonać modyfikacji zamówienia?
W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 507 599 050 lub 68 422 84 04 lub napisz maila na adres: info@eobuwie.pl

Do góry

Jak anulować zamówienie?
Aby anulować złożone zamówienie prześlij dyspozycję na adres e-mail info@eobuwie.pl. O realizacji dyspozycji poinformujemy Cię e-mailowo. Produkty z anulowanego zamówienia wrócą na naszą stronę w ciągu 24 godzin.

Do góry

Co oznaczają statusy zamówienia?
a) Nieobsłużone – twoje zamówienie zostało przyjęte i jest obecnie weryfikowane,
b) Oczekujące na wpłatę - nie otrzymaliśmy jeszcze płatności za zamówienie, na wpłatę czekamy 10 dni,
c) Oczekujące na dostawę – zamówiony przez Ciebie produkt sprowadzany jest z magazynu zewnętrznego,
d) Gotowe do wysłania – zamówienie zostało skompletowane i przekazane do magazynu wysyłkowego celem weryfikacji, zapakowania i przygotowania do wysyłki,
e) Wysłane – twoja przesyłka otrzymała nadanie pocztowe, oczekuje na odbiór przez kuriera lub została już przekazana kurierowi,
f) Anulowane- zamówienie zostało usunięte z powodu braku wpłaty, złożonej rezygnacji mailowej lub realizacji wysyłki towaru do sklepu stacjonarnego,
g) Zwrócone - twoja przesyłka zwrotna została przyjęta w Departamencie Zwrotu. Jeśli produkt nie nosił znamion użytkowania w ciągu 2-3 dni roboczych otrzymasz zwrot środków.

Do góry

Co oznacza „faktura, paragon niefiskalny”?
Paragony oraz faktury niefiskalne są równoznaczne z fakturami VAT i paragonami fiskalnymi. Jako sklep prowadzący sprzedaż internetową jesteśmy zwolnieni z wystawiania faktur fiskalnych ze względu na to, że:
a) przechowujemy faktury w wersji elektronicznej, a nie papierowej,
b) zamówienia są opłacane elektronicznie - przelewem bankowym czy też przekazem pocztowym, przez to faktura nazwana jest niefiskalną.

Do góry

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Na termin realizacji zamówienia składa się czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki oraz czas dostawy. Informacja o czasie wysyłki danego produktu jest podana na stronie z wybranym towarem. Na stronie z produktem wybierz rozmiar i naciśnij przycisk „Dodaj do koszyka”, pod przyciskiem pojawi się informacja o terminie wysyłki zamówienia.


W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Czas dostawy z kolei zależny jest od wybranej formy transportu: w przypadku firmy kurierskiej DHL oraz Paczkomatów InPost zwykle jest to następny dzień roboczy. Przesyłki nadawane do kiosku doręczane są w ciągu około 2 dni roboczych. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych. Zamówienia przygotowane do wysyłki po godzinie 16:00 zwykle wyruszają w drogę dnia kolejnego.

Do góry

Jakie są dostępne metody dostawy?

Sposób wysyłki

Przewidywany czas dostawy

Całkowity koszt wysyłki

Wartość zamówienia

Przelew

Pobranie

24h w dni robocze

powyżej 100 zł

0 zł

6.90 zł

poniżej 100 zł

6.90 zł

9.90 zł

24h w dni robocze

powyżej 100 zł

0 zł

9.90 zł

poniżej 100 zł

6.90 zł

9.90 zł

2 dni robocze

0 zł

0 zł

Do góry

Gdzie można śledzić przesyłkę?
Swoją przesyłkę możesz śledzić na stronie wybranego przewoźnika wpisując w puste pole otrzymany e-mailem nr przesyłki lub listu przewozowego:

firmy DHL:

DHL

Paczka w Ruchu:

Ruch

Paczkomaty InPost:

InPost

Do góry

Ile czasu przesyłka oczekuje w Paczkomacie InPost?
O dotarciu przesyłki do paczkomatu zostaniesz poinformowany przez InPost smsem. Paczka przez 48 godziny będzie oczekiwać w paczkomacie na odbiór.

Do góry

Jak odebrać przesyłkę z paczkomatu?
W chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu smsem otrzymasz powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Udaj się do swojego Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją przesyłką. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie

Do góry

Jak odebrać przesyłkę z kiosku RUCHu?
W chwili dostarczenia przesyłki do wybranego przez Ciebie kiosku Ruchu otrzymasz powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Udaj się do swojego kiosku i podaj pracownikowi numer.

Do góry

Ile czasu przesyłka oczekuje w Kiosku Ruchu?
O dotarciu przesyłki do kiosku zostaniesz poinformowany smsem. Paczka w kiosku będzie oczekiwać na Ciebie przez 5 dni kalendarzowych.

Do góry

Co jeśli kurier pocztowy lub DHL nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
W przypadku gdy kurier pocztowy nie zastał nikogo pod wskazanym adresem to pozostawi awizo z informacją z jakiego Urzędu Pocztowego można w terminie 7 dni odebrać paczkę. Kurier DHL trzykrotnie będzie próbował doręczyć paczkę pod wskazany adres. Jeśli przesyłka nie zostanie doręczona lub odebrana z Urzędu Pocztowego to powróci do naszego sklepu.

Do góry

Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?
Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Termin dostawy możesz sprawdzić na stronie przewoźnika.

Do góry

W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?
Czas dostawy zależny jest od wybranej formy transportu: w przypadku firmy kurierskiej DHL oraz Paczkomatów InPost zwykle jest to następny dzień roboczy. Przesyłki nadawane do kiosku doręczane są w ciągu około 2 dni roboczych.

Do góry

Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Aby sprawdzić czy wysyłamy paczki do wybranego kraju sprawdź: https://www.eobuwie.com.pl/koszty-dostawy Jeśli wysyłka dotyczy innego kraju skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 507 599 050 lub 68 422 84 04 lub napisz maila na adres: info@eobuwie.pl

Do góry

Jakie są dostępne metody płatności?
Składając zamówienie możesz wybrać dogodną spośród przedstawionych metodę płatności:

a) PayU - szybka płatność z przekierowaniem na stronę twojego banku
b) PayPal – płatność kartą kredytową
c) przelew bankowym – płatność tradycyjnym przelewem na numer konta podany w mailu potwierdzającym zamówienie
d) płatność przy odbiorze – zamówienie możesz opłacić bezpośrednio u przewoźnika

Do góry


Co w przypadku nieudanej płatności poprzez PayU lub PayPal?
Jeśli nie powiodła się płatność poprzez system PayU lub PayPal zamówienie możesz opłacić tradycyjnym przelewem na konto:

78 1240 6292 1111 0010 7173 4735
eobuwie.pl S.A.
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9,
66-002 Zielona Góra

W tytule płatności proszę podać dane niezbędne do zrealizowania zamówienia: numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie.

Do góry

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Na opłacenie zamówienia czekamy 7 dni. W przypadku braku płatności w tym terminie otrzymasz e-mail z przypomnieniem. Od tego czasu będziesz miał jeszcze 3 dni na uregulowanie płatności. W przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Do góry

W jaki sposób zmienić formę płatności?
W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 507 599 050 lub 68 422 84 04 lub napisz maila na adres: info@eobuwie.pl



Na jakie konto dokonać płatności w euro?
Jeśli zamówienie chcesz opłacić w Euro skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 507 599 050 lub 68 422 84 04 lub napisz maila na adres: info@eobuwie.pl

Do góry

Czy w paczkomacie/ kiosku Ruchu mogę zapłacić przy odbiorze?
Płatność przy odbiorze gotówką lub kartą płatniczą dostępna jest w większości Paczkomatów oraz Punktach Ruchu. Więcej informacji o możliwościach odbioru przesyłek pobraniowych w Paczkomatach znajdziesz tutaj: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-pobraniowa

Do góry

Jak opłacić zamówienie kodem My Benefit?
Jeśli posiadasz ważny kod My Benefit składając zamówienie wpisz jego numer w koszyku w okienku rabatowym i kliknij przycisk „zastosuj kupon”. Podczas składania jednego Zamówienia możesz zrealizować tylko jeden Bon MyBenefit. Pamiętaj również o warunkach naszych innych akcji i Promocji. Promocja Kod Rabatowy czy Newsletter nie łączą się z innymi upustami, rabatami, czy obniżkami czyli np. bon rabatowy związany z zapisaniem się do usługi Newsletter nie może zostać połączony z Bonem MyBenefit.

Do góry

W jaki sposób dokonać reklamacji?
W celu złożenia reklamacji odeślij do nas towar wraz z dokumentem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Wskazany dokument możesz pobrać ze strony: https://www.eobuwie.com.pl/media/wysiwyg/eobuwie/subsite/gwarancja/Formularz_reklamacyjny__PL.pdf Obuwie zostanie przekazane do działu reklamacji skąd w ciągu 14 dni otrzymasz odpowiedź. O decyzji będziemy informować Cię mailowo. Przesyłkę możesz odesłać do nas bezpłatnie poprzez dowolny Paczkomat (w tym celu uzupełnij formularz na stronie szybkiezwroty.pl/eobuwie dokonując uprzednio rejestracji na naszej stronie) lub za pośrednictwem Poczty Polskiej (w tym celu uzupełnij formularz na stronie https://ezwroty.poczta-polska.pl wybierając sklep eobuwie.pl, wydrukuj dokument nadania i nadaj paczkę bezpłatnie w placówce pocztowej). Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Do góry

Jakie dokumenty dołączyć do reklamowanego towaru?
Odeślij do nas reklamowany towar z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dokumentem potwierdzającym dokonanie zakupu w naszym sklepie. Może to być ksero paragonu, faktury, potwierdzenie płatności. Formularz reklamacyjny możesz pobrać ze strony: https://www.eobuwie.com.pl/media/wysiwyg/eobuwie/subsite/gwarancja/Formularz_reklamacyjny__PL.pdf

Do góry

Jaki jest termin rękojmi?
Wszystkie wystawione przez nas produkty posiadają 2-letnią gwarancję.

Do góry

Jak wyszukać produkt?
Wyszukiwarka uwzględnia różne kryteria. Zaznacz interesujące cię filtry. Obuwia możesz szukać m. in. po wybranym rodzaju obuwia, marce, rozmiarze, kolorze.

Do góry

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
Dodaj produkt do koszyka. Jeśli jest to możliwe, to oznacza, że produkt jest dostępny. W przypadku niedostępności produktu nie będzie to możliwe.

Do góry

Czy można zamówić produkt niedostępny na stronie eobuwie.pl?
Zamówienia można składać wyłącznie na modele w dostępnych na stronie eobuwie.pl rozmiarach.

Do góry

W jaki sposób dokonać zwrotu?

Jeśli składałeś zamówienie będąc zalogowanym, prosimy wybrać zwrot z poziomu swojego panelu i postępować zgodnie z pojawiającymi się informacjami. Z tego poziomu istnieje możliwość zamówienia kuriera DHL lub dokonania zwrotu przez Paczkomat, Pocztę Polską czy też kiosk Ruchu.

Pamiętaj, że zamawiając zwrot kurierem DHL czy też generując zwrot za pośrednictwem Poczty Polskiej będziesz musiał wydrukować list przewozowy. Gdy list przewozowy się wygeneruje zapisz go, a następnie wydrukuj.

Jeśli składałeś zamówienie bez logowania, możesz odesłać produkt w dowolny sposób ponosząc koszty przesyłki zwrotnej. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Możesz także skorzystać z darmowego zwrotu przez Paczkomaty InPost lub poprzez ezwrot Pocztą Polską.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu za pośrednictwem InPostu konieczne jest założenie konta (rejestracja) na stronie eobuwie.pl. Po zarejestrowaniu konta wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/eobuwie i wypełnij formularz. W ciągu 24 godzin otrzymasz sms z kodem do paczkomatu, który pozwoli bezpłatnie nadać paczkę.

Bezpłatnie i bez rejestracji możesz także dokonać zwrotu za pośrednictwem Poczty Polskiej aby to uczynić wejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/ wybierz nazwę sklepu eobuwie.pl Zwróć za darmo uzupełnij formularz, wybierz placówkę pocztową, odbierz e-mail i wydrukuj list przewozowy.

Paczkę z wydrukowanym listem nadaj w wybranej placówce. Nie ponosisz żadnych opłat. Sprawdź czy przesyłka nie została nadana przez pracownika poczty jako przesyłka pobraniowa!

UWAGA: jeśli nadajesz 2 przesyłki umieść je w jednym opakowaniu zbiorczym lub wygeruj dwa osobne zwroty (2 kody lub 2 listy przewozowe).

Do góry

W jaki sposób dokonać wymiany?
System wymian realizujemy w formie zwrotu produktu i płatności oraz złożenia nowego zamówienia i dokonania ponownej płatności. W celu dokonania zwrotu uzupełnij formularz zwrotu i odeślij go wraz z produktem na nasz adres:

ul. Dekoracyjna 3,
65-155 Zielona Góra.

Do góry

Na jaki adres odesłać paczkę?
Przesyłkę odeślij na adres:

eobuwie.pl S.A.
ul. Dekoracyjna 3,
65-155 Zielona Góra.

Do góry

W jakim terminie mogę dokonać zwrotu/wymiany towaru?
Zwrotu/wymiany możesz dokonać w terminie 30 dni od momentu dostarczenia przesyłki od eobuwie.pl.

Do góry

Co jeśli nie otrzymałem formularza zwrotu?
Jeśli nie otrzymałeś formularza zwrotu możesz go pobrać i wydrukować z następującej strony : https://www.eobuwie.com.pl/media/wysiwyg/eobuwie/szybkie-zwroty/zwroty_i_wymiana/poprawka/20160310-dokument-zwrotu-i-wymiany.pdf

Do góry

Jakie dokumenty dołączyć do przesyłki zwrotnej?
Do zwrotu należy załączyć wypełniony formularz zwrotu.

Do góry

Czy zwrot może zostać odrzucony?
Zwrot może zostać odrzucony w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 30 dni. Odrzucenie zwrotu może nastąpić również w sytuacji, kiedy odsyłane produkty noszą ślady użytkowania.

Do góry

W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
Środki zwracane są na Twój numer konta bankowego. Jeśli dokonałeś opłaty przez serwis PayU lub PayPal, pieniądze są zwracane za pośrednictwem tych serwisów. Zwrot środków następuje w terminie 3-5 dni od momentu weryfikacji przesyłki.

Do góry

W jaki sposób nastąpi zwrot płatności za zamówienie opłacane kodem MyBenefit?
W przypadku zwrotu zamówienia opłacanego kodem MyBenefit otrzymasz nowy kod MyBenefit do wykorzystania w naszym sklepie w ciągu sześciu miesięcy.

Do góry

Jak uzyskać rabat?
W celu uzyskania kodu rabatowego zapisz się do newslettera. Otrzymasz powitalny bon 40 zł oraz na bieżąco będziesz informowany o zbliżających się promocjach.

Do góry

Gdzie na stronie wpisać kod rabatowy?
Kod rabatowy należy wpisać po wejściu do koszyka, w oznaczonym polu „użyj kuponu rabatowego”, pamiętaj, aby po wpisaniu kodu kliknąć na napis „zastosuj kupon” znajdujący się po prawej stronie.

Do góry

Co jeśli kod rabatowy nie działa?
Jeśli produkt spełnia kryteria niezbędne do uzyskania rabatu, a mimo to nie działa skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 507 599 050 lub 68 422 84 04 lub napisz maila na adres: info@eobuwie.pl

Do góry

Czy odsyłając paczkę zwrotnie muszę zwracać rabaty?
Odsyłając zamówienie nie musisz zwracać otrzymanych dodatków do zamówienia.

Do góry

Czy mogę skorzystać z rabatu dla klientów CCC?
Tak, większość rabatów ze sklepów CCC jest również uznawana w sklepie eobuwie.pl, aby skorzystać z takiego rabatu należy wpisać numer karty klubowicza CCC w miejscu kodu rabatowego.

Do góry

Jakie są zasady korzystania z rabatu z newslettera?
Rabat z newslettera dotyczy zakupów za co najmniej 399 zł na produkty z nowej, nieprzecenionej kolekcji.

Do góry

Czy zapisanie się do newslettera oznacza założenie konta?
Zapisanie się do newslettera nie jest równoznaczne z założeniem konta. Dzięki newsletterowi będziesz otrzymywał informacje o nowościach i promocjach w naszym sklepie.

Do góry

W jaki sposób założyć konto?
Kliknij w prawym górnym rogu zakładkę „Zarejestruj”. Wypełnij wymagane pola i kliknij zielony przycisk zarejestruj. Na podany przez Ciebie email zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji.

Do góry

W jaki sposób zalogować się na konto?
Jeśli masz już zarejestrowane konto na eobuwie.pl kliknij w zakładkę „zaloguj”. Podaj swój adres mailowy oraz wcześniej ustalone hasło.

Do góry

Zapomniałam hasła
Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta wejdź w zakładkę zaloguj. Kliknij: nie pamiętasz hasła podaj swój adres mailowy i czekaj na wiadomość na swoją skrzynkę mailową z nowym hasłem.

Do góry

Dane konta
Poprzez tę zakładkę możesz zmienić hasło do swojego konta.

Do góry

Panel konta
Korzystając z Panelu Konta możesz edytować swoje dane osobowe, książkę adresową oraz zobaczyć dokonywane w ostatnim czasie zamówienia.

Do góry

Książka adresowa
Książka adresowa umożliwia zmianę adresu rozliczeniowego, adresu dostawy.

Do góry

Moje zamówienia
W zakładce tej będziesz mieć całą historię dokonywanych w naszym sklepie zamówień.

Do góry

Moje opinie do produktów
W zakładce będą widoczne zgłoszone przez Ciebie recenzje produktów.

Do góry

Subskrypcja newslettera
Poprzez zakładkę możesz zapisać się do naszego newslettera , aby mailowo uzyskiwać informację o prowadzonych przez nas akcjach rabatowych.

Do góry

Moje zwroty
Poprzez tą zakładkę możesz śledzić historię dokonywanych zwrotów.

Do góry

Dokonaj zwrotu
Poprzez tą zakładkę możesz śledzić historię dokonywanych zwrotów.

Zwrot i wymiana
Nieudany zakup, źle dobrany rozmiar? U nas masz aż 30 dni na zmianę decyzji.

Teraz mamy szybszy moduł wymian!
Chcesz wymienić produkt? Dokonaj zwrotu zamówionego towaru i jak najszybciej złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wydany przez Ciebie produkt, żeby nikt niewykupił go wcześniej. Możesz od razu opłacić nowe zamówienie, a my w 48h od przyjęcia Twojej przesyłki zwrotnej przekażemy środki na Twoje konto. Teraz wymiany działają jeszcze szybciej!

Darmowy zwrot tylko dla klientów posiadających konto na terenie Polski.

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

Masz już konto na www.eobuwie.pl? Zwróć towar bezpłatnie.

1. Zaloguj się na swoje konto. Przejdź do zakładki Dokonaj zwrotu i wypełnij elektroniczny dokument zwrotu.
2.Wydrukuj dokument i dołącz do zwracanego produktu. Nie masz dostępu do drukarki? - przepisz numer zwrotu z elektronicznego formularza na papierowy dokument, który otrzymałeś razem z produktem.

 

Nie masz jeszcze konta na www.eobuwie.pl?

Jeżeli nie masz konta, wypełnij papierowy dokument zwrotu, który otrzymałeś razem z produktem i przetnij go wzdłuż środkowej linii. Zachowaj część z fakturą Vat, a drugą część dołącz do produktu.

 

Nie wiesz, gdzie znajduje się Twój formularz zwrotu?

 

Przygotuj produkty do zwrotu


1. Pamiętaj, że produkty nie mogą być uszkodzone.
2. Umieść formularz zwrotu i produkty w kartonie przeznaczonym do wysyłki i dobrze go zaklej.
3. Wyślij towar na nasz adres: eobuwie.pl S.A., ul.Dekoracyjna 3 - eobuwie.pl, 65-155 Zielona Góra.

 

Do góry

Do góry
www.eobuwie.pl korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji na komputerze bądź innym urządzeniu użytkownika podłączonym do sieci (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies). Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.eobuwie.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej o naszej polityce dotyczącej cookies dowiesz się tutaj.