DHL
Klienci, którzy dokonali rejestracji przed złożeniem zamówienia, mogą skorzystać z darmowego zwrotu wchodząc w zakładkę Dokonaj zwrotu.
Przez Paczkomat
Zarejestruj się na eobuwie.pl, a następnie wejdź na stronę szybkiezwroty.pl, wybierz nasz sklep i dokonaj darmowego zwrotu przez paczkomat InPost.
Dostawa za pośrednictwem:
Ruch
Bez względu na wartość zamówienia zapłacisz 0 zł za dostawę wybierając odbiór w salonie Ruchu.
DHL
W przypadku zamówień powyżej 100 zł opłaconych przelewem dostawa za pośrednictwem kuriera DHL jest darmowa.
Odbiór w paczkomacie
W przypadku zamówień powyżej 100 zł opłaconych przelewem dostawa za pośrednictwem paczkomatów InPost jest darmowa.
Same Day Delivery
W przypadku zamówień powyżej 100 zł opłaconych przelewem dostawa metodą Same Day Delivery jest darmowa.
New Balance jest jednym z wiodących producentów obuwia sportowego, ale również odzieży i akcesoriów sportowych. Według badań, na rynku amerykańskim firma zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera w zakresie największej lojalności użytkowników oraz zaszczytne, drugie miejsce, jeśli chodzi o ilość sprzedawanego obuwia. Jeszcze w ubiegłym stuleciu młody emigrant z Anglii, William J. Riley zaprojektował specjalny łuk, podtrzymujący bolącą stopę. Zastosowany w obuwiu, natychmiast podwyższył komfort i wygodę użytkowników, szczególnie grupy docelowej: policjantów i innych grup zawodowych, spędzających w pracy wiele godzin na nogach. Wynalazek sprawdził się świetnie, jednak firma osiągnęła umiarkowany sukces , utrzymując jednak stabilność finansową przez kolejne trzy dekady. W latach 50. ubiegłego stulecia córka Rileya, Eleonora, wpadła na pomysł produkcji butów o zróżnicowanej szerokości, rzecz, której nie zastosował nikt wcześniej. Nareszcie buty przestały cisnąć w stopy: fakt, który został doceniony nie tylko przez sportowców, ale i zwykłych użytkowników obuwia. Firma wreszcie rozwinęła skrzydła i zdobyła światowe uznanie. W 1976, linia butów 320, zaprojektowanych i wypuszczonych przez firmę New Balance, otrzymała tytuł najlepszych butów dla biegaczy, przyznany przez prestiżowe pismo branżowe „Runner’s World. Ponieważ zbiegło się to w czasie z wzrastającą popularnością joggingu, popyt na buty do biegania również wzrósł. Co ważne, w 2005 okazało się, że New Balance sprzedał więcej butów niż konkurencja, pomimo faktu, że nie wykorzystuje znanych ambasadorów marki w swoich kampaniach promocyjno – marketingowych. Okazuje się, że polityka firmy, oparta na inwestowaniu pieniędzy w badania nad nowymi technologiami zamiast na opłacanie gwiazd, przynosi wymierne rezultaty.
www.eobuwie.pl korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji na komputerze bądź innym urządzeniu użytkownika podłączonym do sieci (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies). Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.eobuwie.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej o naszej polityce dotyczącej cookies dowiesz się tutaj.