Reklamacja

Kupując u nas masz pewność,
że otrzymasz w 100% oryginalny produkt,
który posiada znaki firmowe.


Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.
Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu,także produkty kupione w trakcie trwania
promocji.

Reklamacja

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI KLIKAJĄC TUTAJ

Instrukcja:

  1. przygotuj produkty,
  2. przygotuj kartę gwarancyjną, jeśli była wydana wraz z zakupionym produktem,
  3. wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji (do pobrania powyżej),
  4. umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz produkty,
  5. karton (nad etykietą adresową) podpisz “REKLAMACJA”,
  6. dobrze go zaklej i zaadresuj przesyłkę na:
    eobuwie.pl S.A., Dział Reklamacji, Nowy Kisielin - Innowacyjna 1, Park Logistyczny Panattoni, 66-002 Zielona Góra,
  7. wybierz sposób dostawy:
    w celu bezpłatnego dokonania reklamacji rekomendujemy udanie się do najbliższego salonu stacjonarnego (mapa).
    Jeżeli nie ma w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania salonu eobuwie.pl, bezpłatnie możesz odesłać do nas reklamowany towar za pośrednictwem:
    • Zwrocie w punkcie DHL (m.in. sklepu Żabka, FreshMarket, saloniki prasowe Inmedio, stacje benzynowe Shell) -jeśli posiadasz ważną etykietę zwrotną- sprawdź termin ważnosci na etykiecie.Mapa punktów.
    • Paczkomatu InPost.
    • Kuriera DHL.
Do góry
«
»