Koszyk  (0)

Reklamacja

Kupując u nas masz pewność,
że otrzymasz w 100% oryginalny produkt,
który posiada znaki firmowe.


Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.
Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu,także produkty kupione w trakcie trwania
promocji.

Reklamacja

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI KLIKAJĄC TUTAJ

Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.
Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta.

Instrukcja:

  1. przygotuj produkty,
  2. przygotuj kartę gwarancyjną, jeśli była wydana wraz z zakupionym produktem,
  3. wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji (do pobrania powyżej),
  4. umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz produkty,
  5. karton (nad etykietą adresową) podpisz “REKLAMACJA”,
  6. dobrze go zaklej i zaadresuj przesyłkę na:
    Dział Reklamacji eobuwie.pl S.A., Nowy Kisielin - Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra,
  7. wybierz sposób dostawy:
    w celu bezpłatnego dokonania reklamacji rekomendujemy udanie się do najbliższego salonu stacjonarnego (mapa).
    Jeżeli w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania nie ma salonu www.eobuwie.com.pl, bezpłatnie możesz odesłać do nas reklamowany towar za pośrednictwem:
    • Punktu DHL (m.in. sklepu Żabka, FreshMarket, saloniki prasowe Inmedio, stacje benzynowe Shell) - jeśli posiadasz ważną etykietę zwrotną - sprawdź termin ważności na etykiecie. Mapa punktów.
    • Paczkomatu InPost.
    • Kuriera DHL.
Do góry
«
»