Więcej informacji pod linkiem:
Dostawa za pośrednictwem:
Ruch
Bez względu na wartość zamówienia zapłacisz 0 zł za dostawę wybierając odbiór w salonie Ruchu.
DHL
W przypadku zamówień powyżej 100 zł opłaconych przelewem dostawa za pośrednictwem kuriera DHL jest darmowa.
Odbiór w paczkomacie
Bez względu na wartość zamówienia zapłacisz 0 zł za dostawę.
Same Day Delivery
W przypadku zamówień powyżej 100 zł opłaconych przelewem dostawa metodą Same Day Delivery jest darmowa.

Torby i buty CCC – reklamacje w sklepie eobuwie.pl

Zakupione na eobuwie.pl produkty dowolnej marki CCC podlegają reklamacji. Prawo do skorzystania z rękojmi za wady produktu przysługuje przez 2 lata od daty zakupu i obejmuje cały asortyment dostępny w naszym sklepie. Wyjaśniamy, jak szybko i sprawnie przejść przez proces reklamacji. W CCC i na eobuwie.pl zasady te mogą być różne – zapoznaj się ze szczegółami.

Reklamacja toreb i butów CCC

Zasady dotyczące reklamacji – w CCC czy na eobuwie.pl – każda sieć sklepów ustala samodzielnie. W przypadku złożenia zamówienia na produkty, np. buty marki Jenny Fairy, Lanetti, Lasocki, Nylon Red, Quazi czy Ottimo w sklepie eobuwie, postępuj zgodnie z zasadami reklamacji ustalonymi przez nasz serwis. Szczegółowe informacje znajdziesz poniżej.

Jeśli jednak produkty zostały zakupione w sklepie CCC, wszystkie informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj: https://ccc.eu/pl/pytania-i-odpowiedzi lub kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta CCC (czynne od pn. do pt. w godz. 9.00-17.00); nr tel.: +48 42 21 44 222.

Co ważne, możesz złożyć reklamację w CCC także na produkty zakupione z zamówienia online. Prawo do zwrotu masz przez 14 dni bez podania przyczyny.

Jak dokonać reklamacji produktów marki CCC w eobuwie.pl?

Reklamacji w CCC podlegają prawie wszystkie produkty z oferty – wyjątek stanowią akcesoria do pielęgnacji obuwia, kosmetyki oraz biżuteria. W sklepie eobuwie.pl przyjęliśmy tę samą zasadę – torby i buty Jenny Fairy, Quazi, Lanetti, Ottimo, Quazi, Sprandi itd. czy torebkę Lasocki możesz zareklamować zgodnie z zasadami ustalonymi przez eobuwie.pl. Jak wygląda procedura reklamacji, jeśli towar okazał się wadliwy?

Zasady reklamacji CCC na eobuwie.pl

W przypadku, gdy produkt okazał się wadliwy, złóż reklamację na torby i buty lub akcesoria jednej z marek CCC (Lasocki, Jenny Fairy, Quazi, Sprandi, Magic Lady, Clara Barson itd.). Kupując na eobuwie.pl, masz gwarancję, że otrzymasz w 100% oryginalny produkt ze wszystkimi znakami firmowymi. Na cały asortyment udzielamy 2-letniej rękojmi, również na produkty zakupione w promocji.

Umieść produkty i formularz reklamacji w kartonie, zabezpiecz go starannie i dobrze zaklej, a następnie wyślij na nasz adres:


eobuwie.pl S.A., Dział Zwrotów i Reklamacji

Nowy Kisielin

Innowacyjna 1

Park Logistyczny Panattoni

66-002 Zielona Góra

Co jeszcze warto wiedzieć o zwrotach CCC na eobuwie.pl?

- jeżeli nadajesz dwie paczki, możesz spakować je do jednego opakowania zbiorczego lub wykonać dwa osobne zwroty (potrzebne będą dwa kody lub listy przewozowe).

- możesz też skorzystać z usługi InPost. Aby bezpłatnie odesłać akcesoria lub buty CCC za pośrednictwem InPostu, wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/eobuwie i wypełnij formularz, wpisując reklamację jako powód zwrotu. Wyślemy do Ciebie w ciągu doby sms z kodem do paczkomatu, dzięki któremu bezpłatnie nadasz przesyłkę.

- Platforma ODR: ec.europa.eu/odr. Jest ona źródłem m.in. informacji o formach pozasądowego rozstrzygania sporów między przedsiębiorcami i konsumentami.

- wszelkie pytania dotyczące reklamacji, zwrotów i wymiany można kierować na adres: info@eobuwie.pl.

Do góry
«
»