Koszyk  (0)

Zwrot

Dokonaj zwrotu *

Zwrotu możesz dokonać w terminie 100 dni od momentu odebrania zamówienia.

Dokonaj zwrotu

Aby dokonać zwrotu towaru z zamówienia złożonego jako zalogowany użytkownik przejdź do mojego konta do zakładki "Dokonaj zwrotu"

Zamówienia złożone jako zalogowany

Zamówienia złożone jako gość

Pamiętaj, że zwrotowi mogą podlegać tylko produkty, które nie noszą oznak użytkowania.

Informacje podstawowe
  1. Zabezpiecz zwracany produkt oraz umieść go w kartonie razem z wypełnionym i podpisanym Formularzem Zwrotu.
    Jeśli nie posiadasz Formularza Zwrotu, pobierz go tutaj.
  2. Kliknij Dokonaj zwrotu i wybierz produkty, które chcesz zwrócić wskazując powód zwrotu.
  3. Wybierz formę zwrotu i nadaj paczkę:

    - InPost Paczkomaty 24/7

  4. - DPD: Zwrot w punkcie DPD, Kurier DPD

    Produkty możesz też zwrócić w sklepie stacjonarnym. Pamiętaj o wypełnieniu i przekazaniu pracownikowi sklepu formularzu zwrotu. Listę sklepów znajdziesz tutaj.

  5. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.

* Powyższe nie dotyczy rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. wkładek wyprodukowanych dla Klienta). Szczegóły w Regulaminie sklepu.

Ważne
  1. Przed zamówieniem kuriera przygotuj etykietę zwrotną dołączoną do zamówienia.
  2. Jeśli nie posiadasz etykiety, możesz nadać paczkę w paczkomacie InPost. Zarejestruj zwrot na stronie i wybierz paczkomat.
    Kod możesz także wygenerować na stronie www.szybkiezwroty.pl.
    Nie masz etykiety, ale chcesz nadać paczkę kurierem? Skorzystaj z formularza DPD.
  3. Masz etykietę DPD, ale kurier nie pojawił się w wyznaczonym terminie? Możesz zamówić go ponownie w formularzu DPD.
  4. Wykorzystując karton z poprzedniego zamówienia pamiętaj, aby starą etykietę nadawczą zastąpić nową, otrzymaną wraz z zamówieniem.
    W przypadku zwrotu w paczkomacie InPost usuń stare etykiety a na paczce napisz kod nadawczy, otrzymany w wiadomości sms.
  5. Zwrot środków otrzymasz tą samą drogą, którą opłacono zamówienie. Opłaty za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrócimy na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu.
    Opłaty poprzez serwis PayPal, PayU, PayPo lub za pomocą specjalnego vouchera zostaną zwrócone za pomocą tych samych serwisów.
Pokaż więcej...
Biuro Obsługi Klienta
Telefon stacjonarny
68 422 84 04

Telefon komórkowy
507 599 050

Infolinia
0 801 002 024

Do góry
«
»