Kurier DHL
Zamawiając kuriera DHL sprawdź swoje dane i adres, spod którego kurier ma odebrać przesyłkę. Wybierz datę i kliknij „DALEJ”.
Kurier przyjedzie po przesyłkę z wygenerowanym listem przewozowym.
Jeśli coś poszło nie tak wybierz inną formę Zwrotu lub wyślij na adres:
list.przewozowy@eobuwie.pl wiadomość ze wskazaniem: nr zamówienia, daty i adresu odbioru Zwrotu. Status przesyłki możesz śledzić
tutaj.
Paczkomat InPost
Po wyborze tej formy zwrotów na wskazany przez Ciebie nr telefonu otrzymasz SMS z kodem. Wystarczy, że udasz się do dowolnego paczkomatu i otrzymanym kodem - jak kluczem - otworzysz skrytkę. Jeśli skrytka będzie za mała, z poziomu panelu obsługującego paczkomat możesz to zmienić. Po umieszczeniu paczki w paczkomacie otrzymasz kod nadania.
Tutaj będziesz mógł śledzić losy swojej
przesyłki.
Paczka w Ruchu
Jeśli wygodniej zostawić Ci paczkę w kiosku Ruch, to po wyborze tej opcji wygenerujemy dla Ciebie kod, który otrzymasz również na wskazany adres e-mail. Kod będzie Ci potrzebny do zwrócenia zamówienia. Wybierz jeden z kiosków Ruchu, które obsługują Zwroty (lista kiosków
tutaj). Dostarcz paczkę do wybranego kiosku, w którym otrzymasz potwierdzenie nadania w formie numeru przesyłki.
Tutaj będziesz mógł śledzić losy swojej przesyłki.
1. Z jakich opcji bezpłatnego zwrotu mogę skorzystać?
2. W jaki sposób zwrócić przesyłkę kurierem DHL?
3. W jaki sposób zwrócić przesyłkę korzystając z paczkomatów InPost?
4.W jaki sposób zwrócić przesyłkę za pomocą Paczki w Ruchu?
5. Kurier nie przyjechał w wyznaczonym terminie, co mogę zrobić?
6. Jak dokonać wymiany?
7. W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
8. W jakiej formie otrzymam zwrot, gdy płatność za zamówienie odbyła się za pomocą kodu MyBenefit ?
9. Kiedy może nastąpić odrzucenie zwrotu ?
10. Jak mogę śledzić losy mojej przesyłki?
1. Z jakich opcji bezpłatnego zwrotu mogę skorzystać?
Do Twojej dyspozycji jest bezpłatny Zwrot za pośrednictwem: Kuriera DHL, Paczkomatów
InPost, możesz także zostawić paczkę w Ruchu. Zwrotu należy dokonać za pośrednictwem
naszego systemu klikając
TUTAJ.
UWAGA: jeśli nadajesz 2 przesyłki umieść je w jednym opakowaniu zbiorczym lub
wygeneruj dwa osobne zwroty (2 kody).
2. W jaki sposób zwrócić przesyłkę kurierem DHL?
Zamawiając kuriera DHL sprawdź swoje dane i adres, spod którego kurier ma odebrać przesyłkę. Wybierz datę i kliknij „DALEJ”.
Kurier przyjedzie po przesyłkę z wygenerowanym listem przewozowym.
Jeśli coś poszło nie tak wybierz inną formę Zwrotu lub wyślij na adres:
list.przewozowy@eobuwie.pl wiadomość ze wskazaniem: nr zamówienia, daty i adresu odbioru Zwrotu. Status przesyłki możesz śledzić
tutaj.
3. W jaki sposób zwrócić przesyłkę korzystając z paczkomatów InPost?
Po wyborze tej formy zwrotów na wskazany przez Ciebie nr telefonu otrzymasz SMS z kodem. Wystarczy, że udasz się do dowolnego paczkomatu i otrzymanym kodem - jak kluczem - otworzysz skrytkę. Jeśli skrytka będzie za mała, z poziomu panelu obsługującego paczkomat możesz to zmienić. Po umieszczeniu paczki w paczkomacie otrzymasz kod nadania.
Tutaj będziesz mógł śledzić losy swojej przesyłki.
4. W jaki sposób zwrócić przesyłkę za pomocą Paczki w Ruchu?
Jeśli wygodniej zostawić Ci paczkę w kiosku Ruch, to po wyborze tej opcji wygenerujemy dla Ciebie kod, który otrzymasz również na wskazany adres e-mail. Kod będzie Ci potrzebny do zwrócenia zamówienia. Wybierz jeden z kiosków Ruchu, które obsługują Zwroty (lista kiosków
tutaj). Dostarcz paczkę do wybranego kiosku, w którym otrzymasz potwierdzenie nadania w formie numeru przesyłki.
Tutaj będziesz mógł śledzić status swojego Zwrotu.
5. Kurier nie przyjechał w wyznaczonym terminie, co mogę zrobić?
Jeśli napotkałeś problem z przewoźnikiem wyślij na adres:
list.przewozowy@eobuwie.pl wiadomość z opisem problemu oraz wskazaniem: nr zamówienia, daty i adresu odbioru Zwrotu. List do wydruku odeślemy Ci na Twój adres e-mail. Tą drogą możesz także zgłosić zmianę przewoźnika i zamówić kod do paczkomatu InPost lub Paczki w Ruchu.
6. Jak dokonać wymiany?
System wymian realizujemy w formie zwrotu produktu i płatności oraz złożenia nowego zamówienia i dokonania ponownej płatności. Dokonaj zwrotu zamówionego towaru i jak najszybciej złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wybrany przez Ciebie produkt, żeby nikt nie wykupił go wcześniej. Możesz od razu opłacić nowe zamówienie lub poczekać na zwrot środków i wówczas dokonać płatności. Rezerwacja produktu trwa 10 dni.
7. W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.
W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności tą samą drogą otrzymasz zwrot środków, lecz jeśli opłaciłeś zamówienie tradycyjnym przelewem lub przy odbiorze zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu. Jeśli dokonałeś opłaty poprzez serwis PayPal lub PayU pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.
8. W jakiej formie otrzymam zwrot, gdy płatność za zamówienie odbyła się za pomocą kodu MyBenefit?
Jeśli w zamówieniu został wykorzystany kod MyBenefit, zwrot również nastąpi w postaci kodu. Po weryfikacji zwróconego produktu nowy kod zostanie wysłany na Twój adres e-mail. Kod jest ważny przez 6 miesięcy .
9. Kiedy może nastąpić odrzucenie zwrotu?
Zwrot może zostać odrzucony w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 30 dni.
10. Jak mogę śledzić losy mojej przesyłki?
W zależności od wyboru przewoźnika losy swojej przesyłki możesz śledzić na:
https://sprawdz.dhl.com.pl
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
https://www.paczkawruchu.pl/sledz-paczke